julialindeen

Alla inlägg under juli 2013

Av Julia Lindén - 28 juli 2013 14:54

Hej, glömde blogga igår...men igår så var vi på middag hos några vänner... Vi var där från 6 till 2 på natten...men vi kollade på film åt kladdkaka och hoppade studsmatta...det var det ända intressanta jag gjorde igår....men bye

Av Julia Lindén - 26 juli 2013 21:16

Hejsan nu är jag skit trött.... Det kan bero på att jag gick upp tidigt och att jag har gått 2 promenader med Bella & Maja och ena promenaden var väldigt lång (vi gick till en sjö och bada och lekte apport i vattnet) och så har vi badat i poolen....aaa nu är jag trött och nu har jag samtidigt berättat om vad jag har gjort idag...;) Haha men ha det Gött, bye

Av Julia Lindén - 25 juli 2013 20:40


    

Av Julia Lindén - 25 juli 2013 20:27

Hej, snart kommer en video.... Jag hade tråkigt så därför gjorde jag den Haha...men jag kommer säga mycket...Äehhhhh.....men det får ni leva med....aja en bild på mig så länge!

Av Julia Lindén - 8 juli 2013 17:25

Hej, jag är en tjej som är 12 år heter Julia Lindén! Det jag kommer blogga om är mäst om hur mina dagar är och vad jag gör! Jag gillar att va me mina kompisar, Dansa , & Måla. Jag har några speciella vänner som ni nog kommer få höra mycket om! Först är det min BÄSTA vän Amanda vi har varit bästisar sen vi träffades för 5 årsen! Sen har vi min kompis Maja som jag har varit vän med i 6 år snart, vi träffades i en förskola och så frågade jag henne om vi kunde gunga tillsammans och då sa hon ja och så började vi gunga tillsammans varje dag! Och så har vi Malva som bor granne med Maja, vi träffades i 1:an, Jag Maja och Malva brukar gå till skolan varje dag tillsammans men nu är det sommarlov (yay!) Nu vet ni lite om mig! 

Hej då!  

Tidigare månad - Senare månad

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards