julialindeen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 20:47

Om ni har läst min blogg så vet ni att jag skulle sminka en person idag för att han skulle på halloween fest! Och då så var det en tävling för bäst utklädnad! Vet inte hur det har gått för han nu men a...det var lite stekt vi pratade inte så mycket... Men a .... Blev inte häller riktigt nöjd med sminkningen för jag skulle kunna göra bättre...men men... Idag har jag gjort 2 sminkningar på mig själv! Båda tog typ 10 min att göra! Så här blev dom...

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 20:38

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 20:36

Nu är mitt rum JÄTTE städat!!! Alltid när jag städar så tar det typ 2-3 timmar att städa! Allt måste var "perfekt" varje liten sak måste ligga på ett bra ställe och så lägger jag ut 3 "snygga" tidningar i sängen som prydnad. Jag brukar även bedda sängen helt slätt så det inte är några "rynkor" i sängen, och då får man inte sätta/lägga sig i sängen! Haha men nu hade jag ont i mina fötter så då blev det ett undantag ;) . Så nu ligger jag i sängen och äter choklad & väntar på min kusin som kommer ikväll! När hon är här tror jag att jag inte kommer blogga så mycket men imorgon gör jag det vet jag! För då är det halloween! Aja vi hörs bye!

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 11:31

Nu är det dags att städa... Det ser fruktansvärt ut... Skulle nästan kunna tro att det är en sop station! Själv så hatar jag när det är stökigt men jag hatar även att städa...sååå a... Men nu måste jag vekligen städa! Bye!

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 09:15

Hej, nu har vår pumpa möglat... Den höll inte länge... Ett till liiitet bekymmer men idag ska jag sminka min bror kompis lillebror! Och så ska min kusin komma!!! Det glömde jag skriva på det där inlägget "glad" men a! Nu ska jag äta frukost, vi hörs!

Av Julia Lindén - 30 oktober 2013 00:28

Nu är jag glad! Haha! Men det känns som om jag inte har några stora bekymmer! Några små är det ju t.e.x bilderna men det blir ju bara ett liiiiitet bekymmer eftersom jag har massa roliga saker som händer nu och det "täcker" dom andra sakerna som inte är så bra! Men jag är glad för att...

- Min bror har fått nytt tangentbord och datamus till hans data och då har vi kollat alla coola saker man kan göra med dom grejerna och nu kanske ni tänker, Men okeeej gör det dig glad? Och ja, det gör mig glad! För jag är inte så mycket med min bror och när vi är med varandra så blir det ofta små grejer som gör att vi börjar små bråka och han älskar att reta mig bara för att jag blir sur! Men när jag är med honom och vi inte är irriterade på varandra så har vi oftast väldigt kul! Och jag gillar och va med han!

- Imorgon så har min bror "höstlan" och ni som inte vet vad lan är så är det att man sitter uppe hela natten och spelar data med kompisar! Så imorgon så ska ca 5 stycken (vet inte riktigt) komma och mörda famför datorn i 48 timmar! (2 dygn) ! Och jag tycker det är kul och störa dom och sen på torsdag ska dom gå halloween och då får jag sminka dom till läskiga zombies och misshandlade trötta personer och jag ÄLSKAR och göra halloween sminkningar!!!

- Idag så kom Alex kompis och hans mamma som skulle lämna hans (kompisens) data! Och medans kompisens mamma och mina föräldrar pratade ( ni vet så vuxna brukar göra) så gick Alex o kompisen ner och lämna datorn! Då sa kompisens mamma...

Hon - O förresten, Julia gör du något speciellt imorgon på eftermiddagen?
Jag - Ehh näee tror jag inte...
Så tittade jag på mamma...
Hon - Okej, för det är så här att det ska vara ett halloween disco och då är jag inte hemma imorgon så jag kan sminka (ett namn som jag inte nämner ;) )så han undrade om han kunde komma hit så du kunde sminka han för det är en tävling på bäst kostym och a, så om du har tid skulle du kunna annons han då?
Jag - Ehh hehe jaa!
Hon - Men bara om du har tid!
Jag - jo men det kan jag!
Hon - haha, vad bra men då kommer han nog imorgon på eftermiddagen,
Jag - mmm
Hon - A han har sätt några bilder på olika sminkningar som du har gjort och då tänkte han att att du kanske skulle kunna smink honom om du hade tid! Han var liite så här a du kan fråga om hon kan...eller näe eller joo... Gör det....
Jag - Haha okej!

Så ja det känns som om jag har en "kund" ! Jag är lite nervös, för Tänk om jag gör han besviken eller göra helt fel! + att jag känner han inte jätte väl... men lite ;) . Och det kanske blir jätte stelt eller a... Men det ska ändå bli kul... Men det är bara det att jag har ingen aning om vad han vill vara eller något men vi får väll komma på något!

- En annan andledning till varför jag är glad är att pappa har beställt en 3D TV ! Haha nu har vi snart 3 vanliga platt TV s och så har vi en projektor och en bioduk! Så aaa då kan hela familjen titta på varsitt program/film! Och så har vi en gammal liten tv!

- En annan andledning är att jag läser en novell på instagram och jag ÄLSKAR DEN!!! Den är på engelska och handlar dig/mig och Justin (Bieber) ! Och om ni undrar Vrf jag skrev "dig/mig" så är det för att det står "y/n" som står för your name alltså ditt namn! Och så står det you! Om ni vill läsa så kan ni gå in på instagram och söka på @judtinbieber och novellen heter "love can beat fire" och den är BÄST!!!!

Så det är några andledningar till Vrf jag är så glad!!!! Bye! ska sova nu!

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 17:22

OMG!!! Jag kollade på några olika videos på youtube när Justin (Bieber) var på the Ellen show! Och jag log hela tiden!!!! Han är för SÖÖÖÖT!!!!! Så nu är jag jätte... Jätte...vad ska man säga.... GLAD!!! Det var det bye!

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 15:19

Hej hej! Nu har jag sminkar mig som en zombie! Jag är ganska nöjd med resultatet men a... Så här ser jag ut! Och förresten så har jag sminkar mina tänder så dom ser ut s på det är inte mina vanliga eller vad man ska säga!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards