julialindeen

Alla inlägg under november 2013

Av Julia Lindén - 28 november 2013 23:46

Mmm jag kommer tyvärr inte hinna med att blogga! Eller inte varje dag men kan 1 gång i veckan eller något sånt... Eller så slutar jag helt... Jag vet inte riktigt... Aja nu ska jag sova God natt!

-.-

Av Julia Lindén - 26 november 2013 22:46

Hej! Ganska sent inlägg idag! Och igår blev det inget alls... Men jag har JÄTTE mycket och göra i skolan!!! Har MASSOR av läxor och prov minst ett i veckan!!! DET ÄR SKIT JOBBIGT hinner knappt va med vänner och sen så ska jag hinna komma på en dans med Amanda och vi har ingen tid att vara med varandra... Hatar sexan...bästa året var nooog.... 3-5 eller något sånt... Aja idag så har jag pluggat och nästan inget mer... Jag har musikprov imorgon... Usch!!!! Om det är någon som läser detta och är yngre än mig och längtar till sexan..... Det är inte kul... Eller i skolan har jag ganska kul men inte alla läxor och prov som man måste plugga till! A det var det jag ville säga... God natt!!!
<3

Av Julia Lindén - 24 november 2013 22:19

Här är lite låt tips! Jag har VÄLDIGT blandad musiksmak! Jag gillar... Lugna, Pop, Låtar jag kan känna igen mig i, Rapp låtar, Och låtar med fina texter! Låten som ni ser där nere "Everybody" Den ÄLSKAR jag och jag tröttnar ALDRIG på den! Jag har lyssnat på den i lite mer än 1 år nu... Nästan 2 år! Låten "My nigga" Älskar jag basen i!!! Och så är det nästan som ett klingade ljud i den det gillar jag också!
Låten "Lolly" Den tyckte jag bara va irriterande i början sen insåg jag hur bra den verkligen är!!! Ni ser låten "Första gången" den tröttn sar jag nästan saldrig på heller! Jag älskar texten!!!! Den är sååå bra!!!! Jag har faktiskt skrivit när lite som dom säger i den och gjort en lista där jag kryssar i vad jag har gjort! Om ni inte fattar så säger dom typ "Första gången du ska hålla någon i hand, första gången du ska kyssa någon man" Och orginalet är med Magnus Uggla men jag lyssnar på den som Miss Li har gjort! Ni ser låten "Fuck you" den låten har jag lyssnat på i typ 4 år eller något sånt, haha! Så a detta är lite låt tips från mig! Bye!

Av Julia Lindén - 24 november 2013 21:54

Hej hej, idag har jag varit med Amanda och varit på dans! Det är typ det ända jag har gjort idag... Haha jag känner mig såå himla tråkig! Fast... Om ni hade varit med i skolan... Oj... Då hade ni inte trott att det va jag! haha, Men a jag har inte så mycket mer att säga förutom att imorgon ska jag upp klockan 6 för att Justins nya låt kommer då! YAY!!! Men nu ska jag snart sova... iallafall försöka! Bye!

     

Av Julia Lindén - 24 november 2013 21:54

Hej hej, idag har jag varit med Amanda och varit på dans! Det är typ det ända jag har gjort idag... Haha jag känner mig såå himla tråkig! Fast... Om ni hade varit med i skolan... Oj... Då hade ni inte trott att det va jag! haha, Men a jag har inte så mycket mer att säga förutom att imorgon ska jag upp klockan 6 för att Justins nya låt kommer då! YAY!!! Men nu ska jag snart sova... iallafall försöka! Bye!

     

Av Julia Lindén - 23 november 2013 16:55

Heg och familjen städ"julfint" för nästa vecka är det första advent! yay! idag har jag somsagt bara städat och tatt upp mina vinteerkläder och packat ner mina sommar kläder! Jag tror jag ska göra en video och visa vad jag har för parfymer och bodymists och så... vi får se.... Men a inte så intressant inlägg men a det är vad jag har gjort idag... Bye!

Av Julia Lindén - 22 november 2013 20:50

 

Hej! Idag så var jag i skolan som vanligt! Men innan skolan så skulle jag,maja och malva gå tiill skolan och då så såg vi en älg på en fotbolls plan som är ganska nära där jag bor och vi såg den få panik och springa runt där och sen såg vi den hoppa över ett staket! Men i skolan så spelade jag familjespel/sellskapsspel med Danne, Nisse & Amanda! Och då skulle man va i lag och då så va jag och Amanda i ett lag och Nisse och Danne i ett lag! Det var ett sånt här spel som man går med en gubbe på en spelplan, och då låg jag och Amanda typ 10-12 steg efter Nisse och Danne så då sa jag ...

Men haaalåååå... nu kommer ni ju vinna....och då blir vi ledsna....

Tänk så här...       (bilden där uppe)

Men haaalåååå...(bild 1) Nu kommer ni ju vinna...(bild 2) och då blir vi ju ledsna...(bild 3)

Sen så fick vi hoppa fram typ 8-10 steg eller nåt och då blev jag glad (bild 4)

Det slutade med att dom lät oss vinna! yey! haha



Men sen efter skolan så undersökte jag Maja & Malva där elgen hade sprungit och man såg djupa spår efter var den hade sprungit! Vi märkte även att den hade sprungit in i staketet för det var helt böjt och så var det fotspår dit :( Stackare... hen blev ju livrädd!!! Sen efter det så var jag med Maja och vi gjorde inte nåt speciellt, eller vi började planera en sak som ni ska få reda på någon gång troligtvis! Sen så har jag inte gjort så mycket idag! Men det har varit en sån där dag som jag älskar! aja bye!


Av Julia Lindén - 22 november 2013 20:33

      Hej igår var ju jag i Ullared och vi var där för att vi skulle handla på gekås! Jag var där med Maja och vi hade verkligen superkul! Så då åkte vi dit efter skolan och vi slutade 12 så vi åkte runt halv 1! Jag tänker tyvärr inte vis vad jag har köpt för jag orkar inte...sorry.... Men jag köpte iallafall den mössan som jag har på bilderna! Den kostade 10 kr!!!!!!!!!!! Jag är JÄTTE nöjd med det köpet! ALLVARLIGT!!!! 10 KR!!!! Jag ÄLSKAR den mössan! Jag köpte även tröjan som jag har på bilderna, men man ser inte riktigt hur den ser ut men aja... Så igår kom jag hem klockan halv 10! Och jag var jätte trött för att... A nu är jag snart tonaring.. och jag är skit trött hela tiden, varje dag jag kommer hem utan kompis efter skolan så lägger jag mig i soffan och sover och vaknar klockan typ 6.... så aa. Jag var även trött för att a jag hade ju liksom sprungit runt i Ullared! Men a det var min dag på Ullared igår!

Bye!


     

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Skapa flashcards