julialindeen

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Ägde klassrummet!

Av Julia Lindén - 6 mars 2014 22:00

Hej på er! Jag tänkte först beretta om hur min dag har varit och ssedam lite tankar och så!

Dagen började med att jag gick till skolan med Maja och sen i skolan så satte jag mig på min plats och skulle precis börja läsa men då kommer en i min klass och bah "Fint hår..." jag bah "Är du eronisk eller menar..." sen blir jag avbruten av henne och hon säger "ja.." "eronisk?" "mm" säger hon och fnittrar lite... Och då frågade jag min vän Patricia som ni inte har hört så mycket om... men då frågade jag iallafall henne om mitt hår såg hemskt ut och hon sa "Nej...hursåå?" och då berätta jag lite snabbt och så... Men jag jag säger inte sånt om dom inte vet själva att dom har det... Men sen hade Mattelektion och då skulle vi ut på skolgården och mäta saker och räkna ut dens area och sånt... Och då var det en i min klass som mätte ett barn som typ gick i 2:an eller 1:an eller nåt och vi fick en lapp där det stod exakt vad vi skulle göra... Och där stod det "Mät föremål på skolgården" hahah ÄLSKAR min klass!

Men det här vet inte ni men jag var i Frankrike och åkte skidor i alperna i en vecka och då missade jag massa nationella prov i svenska och då måste jag stanna kvar efter skolan varje torsdag tills jag har gjort alla proven som jag har missat så idag gjorde jag ett prov och då sa min lärare så här "Men Julia, jag går hem nu så när du är färdig lägger du provet på min bänk i lärarrummet. Och som du nog vet så låser sig dörrarna av sig själva när man stänger dom så vi hörs imorgon!" Och jag tänkte typ "Shiet jag kan göra vad jag vill!" Men jag skulle typ skriva en berättelse eller något sånt och då så behövde jag mer papper att skriva på och då var papprerna slut och jag hade ingen jag kunde fråga om nya papper så jag började leta i återvinningen och där hitta jag inget papper men sen hittade jag ett på golvet! ;) Sedan efter jag hade gjort provet så var jag med Amanda! Vi var helt dampade! Det var nog den mest dampade gången någonsin med Amanda...Och vi har varit väldigt dampade innan.... haha love u Amanda! Efter att Amanda åkte hem så har jag bara latat mig.... gjort lite läxor & såå...

Men det var allt jag hade och säga ikväll! Bye!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Lindén - 25 mars 2014 19:36

I mitt förra inlägg skrev jag att ett skratt förlänger livet...men Tänk så här... När du skrattar har du kul ( jag är nästan 99,98% säker att man har kul då) och tiden går "fortfarande" när man har kul...eller det känns så iallafall... Och man kan j...

Av Julia Lindén - 25 mars 2014 19:29


Hejsan allihopa och Grattis på våffel dagen om man säger så! Haha idag så hade vi prova på på tyska och det var väldigt kul... Roligare än vad jag trodde! Haha kom inte ihåg något typ, Bäst e jag! Jag kom ihåg att null va noll Asså siffran 0 ...aja s...

Av Julia Lindén - 24 mars 2014 21:35

Tjoss alla bross! Jag är troligtvis tillbaka för att bloggahhh! Haha! Nej men allt känns mycket bättre!...

Av Julia Lindén - 11 mars 2014 18:31

Nu har jag precis ätit middag! Det var JÄTTE gott! Men skriver mer sen! Bye! ...

Av Julia Lindén - 10 mars 2014 23:42

God natt allihopa! Just nu snackar jag med Patricia i telefon! Nice nu när klockan är 23:42! Men vad ska man göra när man är rastlös då? Aja bye! ...

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards