julialindeen

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Julia Lindén - 8 mars 2014 15:14

Hej, som ni såg så gjorde Patricia ett inlägg på min blogg igår...haha xD Men igår så Sov jag på morgonen i min säng... och så hör jag att någon försöker få upp låset till min ytterdörr (jag har en ytterdörr i mitt rum) och då går jag dit lite halvt i sömnen och öppnar dörren och då kpmmer Amanda in och sätter sig nedanför min säng och jag lägger mig i sängen igen! Hahaha! Sedan kommer min mamma in och då ser hon Amanda ochhon ba "Ehh...Hej Amanda! Är du här?" Och hon ba "jaa" hahaha.. nu förstör jag det roliga men hag hade sagt att hon kunde komma på morgonen men jag hade inte sagt det till mina föräldrar ;) Men i skolan så gjorde jag 2 stycken nationella prov i svenska, ett läsförståelse och ett muntligt! Men efter skolan så var jag med Maja och vi gjorde brownies! Sedan gick hon hem och då kom nästa kompis, då kom nämligen Patricia och sovde över! Vi hade svin roligt! Pöss! ? så igår hade jag först Amanda hör på morgonen och på eftermiddagen va Maja här och sen på kvällen va Patricia här! Haha! Men vi hörs! Bye!

Tidigare månad - Senare månad

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards