julialindeen

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Julia Lindén - 10 november 2013 23:03

Hej i eftermiddags så var jag på dans! Och jag och Amanda va JÄTTE tramsiga och skrattade hela tiden!!!! Men nu ska jag sova god natt!!!

Av Julia Lindén - 10 november 2013 14:07

Hejsan! Idag är det farsdag! Och min pappas namnsdag! Och imorgon fyller han år!!! Haha ganska mycket på en gång! ;) idag så var jag och handlade med familjen och det känndes som att jag välte allting jag gick för bi!!! Det värsta va när jag kollade på Julkalendrar ( choklad kalender ni vet) och då så var det en hög med sånna och det var JÄTTE nära att jag gjorde så att HELA högen med kalendrar ramlade! Men jag fick tag på alla och ingen hamnade på golvet! Men jag stod där ganska länge och kramade en hög med staplade kalendrar så dom som gick förbi trodde säkert att jag var helt dum i huvudet! Efter tag så kunde jag iallafall gå ifrån kalendrarna ;) ! Idag har jag tätt det väldigt lungt! Ändå rätt skönt! Det var det jag har att säga för tillfället! Bye!

Av Julia Lindén - 10 november 2013 01:03

Jag vet inte varför men min favorit skoldag är onsdag! Dom flesta har fredag som favorit skoldag... Men det har inte jag! På onsdagar är jag på piggats humör också! Nu ska jag skriva hur jag känner på dom olika dagarna...

Måndag: Jag är väldigt trött eftersom jag ska hör Justins nya låt som kommer varje måndag, och den kommer ut kl 6 på morgonen och jag kan aldrig somna om! Jag är även trött eftersom det precis varit helg och då har man varit uppe sent och så! På måndagar slutar vi även 15:20 (tror jag ;)) och då blir jag väldigt trött! Och trött = inte kul

Tisdag: jag är ganska pigg men känner fortfarande trött het från helgen och mår hyfsat bra jag slutar kl 13:45 så det är helt okej!

Onsdag: Nu känner jag inte något från helgen och har långa raster så jag kan vara med mina närmaste vänner! Det är Jag, Amanda, Nisse & Danne vi hänger varje rast och vi har hela tiden kul! På onsdagar har vi även bild jag gillar att rita och måla sa a det tycker jag är kul! Vi slutar.... Ehh jag vet inte riktigt men det är dagen vi slutar näst senast!

Torsdag: Jag börjar bli trött på att vara i skolan har varit där tillräckligt känner jag! Dessutom har vi Matte, världens tråkigaste ämne om du frågar! mig vi har det jätte länge!!!! På torsdagar så slutar vi 12:20 (har jag för mig)

Fredag: Nu är jag verkligen trött... Lika illa som på måndag men ändå skönt att det är helg snart så man har något och se ifram mot! På fredagar slutar vi 13:45

Det var det här inlägget! Bye!!!

Av Julia Lindén - 10 november 2013 00:45

Yep... Ni ser rubriken! Jag har inte bloggar på några dagar nu men a tillbaka igen iallafall! Jaaa vad ska jag skriva... Det har hänt saker denna veckan, men det är inte intressant... Vi var på en "vandring" i fredags... Typ det... A vi hörs!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards