julialindeen

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Julia Lindén - 12 november 2013 17:57

Yepp, nu ska jag berätta om hur det var igår.... A igår så va Justin (Bieber) på sjukhus för att han va matförgiftad! Han hade dropp och syrgasmask! Jag blev VÄLDIGT orolig!!! Jag tänkte påå hur jag skulle kunna leva utan han!!!! Om han hade dött, hade jag klarat av livet då? Varje dag så gör han mig på något sätt lycklig!!! Det kan bara va att han lägger upp en bild på instagram eller att jag ser någon bild med han på! Om han hade dött så är det som om någon nära jag känner dör! Vi Beliebers är en STOR familj!!! Om man slutar gilla han så va man ingen riktig Belieber då var man bara ett fan... Vi Beliebers är vid Justins sida vad som än händer! Självklart blir man besviken på han om han gör något dumt men jag vet fortfarande vilken FANTASTISK kille han är!!! Han har ett STORT hjärta!!! En gång så frågade en man på en intervju såhär....
- Varför tatuerar du inte in "Beliebers" på armen?
Och Justin svara...
- För att dom är redan tatuerade i mitt hjärta!

Först gillade jag Erik Saade, men sen så kollade jag lite närmare på Justin och såg filmen "Never say Never" som handlar om Justins liv och så! Och då märkte jag vilken fantastisk person han var! Att han hade bra röst det visste jag! Så då sker jag helt i Erik Saade och fokuserade bara på Justin! Efter ett tag så blev jag en Belieber!

Men nu vet jag att han mår bra och det är inte så illa som jag trodde! Så igår var jag ledsen över det... Idag så mår jag inte jätte bra för att jag känner mig lite halv sjuk.... Jaja, nu ska jag äta! Bye!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards