julialindeen

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Julia Lindén - 10 oktober 2013 20:42

Jag hade tänkt börja med att skriva lite tips varje dag (som jag hinner). Vad tycker ni om det? Och sen undrar jag även om vad ni tycker om min blogs utseende komentera gjärna! Komentera gjärna era bloggar också vill gjärna läsa dem! vet ni vad? Vi kör ett tips redan nu..


Tips:  

Undvik ditt hår från all värme! iaf så mycket som det går och om du gjärna vill platta eller locka det eller något liknande så kan du iaf andvända värmeskyddsspray! När man blonderar håret så blir håret varmt och det kan i värsta fall nästan ryka och/eller gå av!!! När du dushar ska du också ientligen dusha med kallt vatten.


Det va dagens tips!


Men ni har väll inte missat Justin Biebers nya låt Heartbreaker? Om ni har det, lyssna! Om du är t.e.x är ett fan av One direction och är emot Justin... t.e.x säger/tänker att han ser ut som en tjej eller sjunger som en tjej eller är gay och ser ut som en bäver.. då tycker jag att du kan ge Justin en chans kolla upp lite fakta Är han verkligen gay? Kolla på han ser han ut som en bäver eller ser han ut som en tjej? Den ända låten du kanske har hört är Baby eller never say never? Men där sjöng han inte heller som en tjej men däremot så hade han ljusre röst. Det tycker jag bara är coolt, att han kan gå upp i ljusa toner... Själv så är jag inget fan av One direcktion men jag vet om dom och jag har gett dom en chans men mitt hjärta fick dom inte... men jag säger inte att ni måste gilla justin men jag vet att det är många som inte ger han en chans! Speciellt killar! Vrf tycker ni det är coolare att gilla Chris Brown eller Usher än att gilla Justin? Det är lika coolt och gilla alla! alla har sin egna personlighet!

Jag ville bara säg detta...



Tycker ni han låter som en tjej? Är han verkligen gay? lyssna på texten...



Ser han ut som en tjej?


Av Julia Lindén - 10 oktober 2013 20:06

Hej, jag har inte gjort något inlägg tidigare idag ...sorry...  

Men idag hade vi matteprov i skolan och det var sådär.. Jag hatar prov även ifall det går bra .. Jag är typ nervös och allt känns konstigt... Men skolan slutade helt okej eftersom vi slutade kl 12:00 idag om åt om man inte åt kunde sluta 11:40. (jag åt) Efter skolan så var jag Med Amanda det var kul eftersom vi inte hade varit med varandra på hela veckan och vi brukar va med varandra varje dag förutom måndagar! Vi håller på en liten hemlig grej just nu som ni snart ska få reda på. Eller när jag tänker efter så är det Ganska stor grej. Ni kommer få reda på det snart som sagt  


Föresten så ÄLSKAR JAG DEN HÄR OUTFITEN! ( Gjort den själv)


 


Tröja: Lindex

Byxor: Lindex

Jacka: Zalando.se

Örhänge: vet inte

Klocka: vet inte


Ledsen att jag inte vet vad allt kom ifrån men det kan iaf ge inspration! Hej så länge!  

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards