julialindeen

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Julia Lindén - 19 oktober 2013 23:40

Av Julia Lindén - 19 oktober 2013 22:20

Det här var dom tekakorna vi gjorde! Själv så skulle jag inte döpt det till teKAKOR jag skulle typ döpt det till tebröd ;)

Av Julia Lindén - 19 oktober 2013 22:16

Här är dom bilderna jag tog med Maja!

Av Julia Lindén - 19 oktober 2013 21:43

Hej, ja jag vet att det har varit dåligt med inlägg men jag ska ta ign det på måndag! Men i fredags så bakade jag tekakor i skolan. Adet var det jag gjorde i skolan som värkade "intressant". Men efter skolan så var jag med Maja, vi bestämmde sedan att jag skulle sova över hos henne! Det var jätte kul! Det roligaste var att Maja hade hittat någon kille på kik och sen började hon chatta med han och vi hade ingen aning om vem han var eller något sånt. Sen frågade jag om jag kunde få hans kik och då fick jag det. så här såg våra första meddelanden ut!


Jag - Hej!

Han - ?

Jag - Vad?

Han - Känner jag dig?

Jag - Ehh ´haha nääe...

Han - okej...

Jag - Men aja hej då föralltid ;)

Han - Varför just föralltid?

Jag - Eller vill du snacka?

Han - Visst ;)


och sedan så blev vi "vänner" och så! Haha!

Men vi har även varit ute och spelat basket! Men mest så var vi inne och inte gjorde så mycket!

Vi var även ute och fötade lite med mobilerna men då fötade vi naturen!

Och idag har jag gjort ungefär samma saker som igår! ;)

 och förresten jag sa ju att det skulle komma en video i fredags och sen ändrade jag till idag (lördag) och nu ändrar jag igen en sista gång hoppas jag till imorgon! Men det var allt bye!

 

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards