julialindeen

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Julia Lindén - 12 oktober 2013 23:47

Om du vill få mycket läsare på din blogg ska du göra följande...

1. Lägg ut mycket bilder, många går in på bloggar och bara kollar bilderna. Dessutom vill man ofta se om du har bakat cupcakes tillexempel...

2. En JÄTTE viktig del är utseendet, matcha färger och ha snygga bilder!

3.Lägg ner mycket tid på bloggen skriv gjärna flera inlägg om Dan. Som sagt Lägg ner mycket tid!

Det va lite tips på hur du får mer läsare och intressantare blogg

Bye

Av Julia Lindén - 12 oktober 2013 23:38

Nu har jag kommit hem från kalaset! Nu är jag hos Maja en stund eller a Maja är kvar på kalaset ;) Men mina föräldrar är på middag där. Jag tog ingen taxi hem! Det är liite skönt för va lite nervös att jag skulle få åka med någon "läskig" person... Typ att han tänkte köra mig till hans hus eller nåt! Men det var jätte kul där. Så här såg jag ut!

Av Julia Lindén - 12 oktober 2013 12:00

God morgon människor! Inatt sov jag i soffan (badass) och vakna av at familjen kom och skulle titta på tv. Och strax efter det så bestämmde jag mig för att göra Sockerkaka saom en överraskning till dom. Men strax efter det kom dom till köket och frågade vad jag gjorde och jag svarad er
-Sockerkaka....
Och då var dom ju tvungna att lägga sig i...

Idag blir det inte jätte mycket bloggande för ikväll ska jag på kalas! En liten myskväll med bio och tre rätters middiag! Det lutar sig mot att jag får ta en taxi Hjen på kvällen :s lite nervös att det är någon läskig man....men men...idag ska jag slå in paket och dusha och göra mig fräsh! Just nu känner jag mig som en äcklig varelse från mars. ;) Haha men här är en snygg outfit!
Bye!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards