julialindeen

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Julia Lindén - 20 oktober 2013 22:55

Av Julia Lindén - 20 oktober 2013 22:19

Jag har pratat mycket om att jag ska lägga ut en video ...men jag bestämmer själv och jag vill inte lägga ut just den videon... jag ser helt damp ut men jag ska fixa någon gång en annan video! Lovar!???

Av Julia Lindén - 20 oktober 2013 22:10

Kolla in Amandas blogg!!! www.amandisliv.bloggplatsen.se  LÄS!!!

 

Av Julia Lindén - 20 oktober 2013 21:51

Hej igen, nu kanske ni tränker "Men hallå...skulle inte hon lägga ut en video på dagens tips?" Och jag det ska jag men den blir bara lite sen ;) Men nu tänkte jag be om förlåtelse för att det inte är så bra uppdatering här.. men men.. Idag så var jag med Amanda, och vi tänkte fota lite höst bilder! Så jag hade med mig ombyten och smink mm. Sedan så gjorde vi så började vi sminka oss... Och först så bara

- Okej nu är klockan snart 1! Kl 13:15 MÅSTE vi vara klara!

- JAA!!! MAX!!!

(Kl 13:30)

- Oj! klockan är 13:15 !!!!

- Okej halv 1 MÅSTE vi vara klara annars så skiter vi det...

- Ja!

(Kl 13:30)

-SHIIET!!! Klockan är halv!!!

- Okej men asså aja kvart i MÅSTE!!!! vi vara klara annars skiter vi i det på riktigt!!!!

- JA!

( Kl 13:21)

- JULIA VI HAR 4 MIN PÅ OSS!!!!

- VA???!!! JALLA!!!


och vi han typ precis! haha... Men bilderna är tagna och så men... jag har inte fått dom än så än så länge har jag inga bilder!

Men sedan så hade vi dans och vi hade en annan danslärare och hon var dplig på att dansa var barnslig och trodde att vi inte kunde dansa alls....Så jag tittade på klockan hela tiden och bara vänta tills dansen skulle ta slut... Och efter dansen så har jag kollat på tv och så, Men det var det... Bye!


 

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards