julialindeen

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Julia Lindén - 14 oktober 2013 22:54

Av Julia Lindén - 14 oktober 2013 22:31

Ibland får jag frågan "vad tar du kort med?"
Enkelt svar ientligen mobilen... Oftast eller nästan alla bilder är tagna med mobilen och jag har en Samsung Galaxy s 3 och själv tycker jag att den har jätte bra kamera! Här är några bilder jag har tätt med mobilen...
Men det var bara det... Ses

Av Julia Lindén - 14 oktober 2013 22:00

När du målar naglarna så måla en åt gången! Asså måla första handen först och sen väntar du i en halv timme eller mer och gör nästa hand då! Det är bra och göra så för att annars så Stötar man kanske i något och/eller så blir det bara kladdigt. Så brukarjag göra! Själv så ÄLSKAR jag att måla naglarna! , här är mina naglar som jag har målat!

Av Julia Lindén - 14 oktober 2013 21:48

Hej tänkte bara berätta dagen lite snabbt och Förlåt för att jag inte har gjort några tidigare inlägg idag! Vi började med religon och sen matte. Efter mattelektionen så hade vi idrott/Gympa och då spelade vi backet! Själv så gillar jag basker ganska mycket! Sen hade vi slöjd! På slöjden gör jag en burk! Och det går la sådär... Efter skolan var jag med Maja och Malva! Vi spelade basket och spelade super Mario cart! Och nu myser jag i soffan! <3 men bye!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards