julialindeen

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 17:22

OMG!!! Jag kollade på några olika videos på youtube när Justin (Bieber) var på the Ellen show! Och jag log hela tiden!!!! Han är för SÖÖÖÖT!!!!! Så nu är jag jätte... Jätte...vad ska man säga.... GLAD!!! Det var det bye!

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 15:19

Hej hej! Nu har jag sminkar mig som en zombie! Jag är ganska nöjd med resultatet men a... Så här ser jag ut! Och förresten så har jag sminkar mina tänder så dom ser ut s på det är inte mina vanliga eller vad man ska säga!

:(

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 12:58

Nu kom jag på att jag inte kommer kunna få mina "höst bilder" som jag tog med Amanda för någon vecka sedan! Eller någon gång kommer jag ju få dom men inte innan hösten är slut... Jag tänkte ha bilderna nu ett tag när det är höst! Men hösten är ju snart slut.... Jag kanske kan ha dom tills snön kommer? Aja blev lite besviken nu.... Men men... Jag kan inte göra något åt det? Eller? Andledning till att jag inte kan få bilderna är för att Amanda har bilderna och nu är hon i Sälen.... Så ja... Aja det kommer nog komma en vinter Photo shoot ... Ville bara att ni skulle veta det... Så nu behöver ni inte fråga.... Aja bye....

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 12:13

Nu har jag duschat och jag känner mig fräsch nu! Hmmm kanske ska bli ännu mer "fräsch" genom att ta "Clean" parfym? Haha jag gör nog det ;) ! Men a nu har jag ätit frulle eller frukost vad man nu säger! Men jag har inte så mycket mer att säga men vi ses! Bye!!!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards