julialindeen

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Julia Lindén - 15 oktober 2013 19:29

Hej igen! I eftermiddags så åt jag pannkakor! Mums! Och sen har jag försökt att hjälpa mamma lite med att sätta upp lampor i taket men det gick inte... Och det som inte gick var att vi hade köpt fel lampor... Vi köppte en lampskärm till mitt rum men det var ingen takskärm assa sån man har i taket. Och sen håller vi på att renovera i vardagsrummet och då köpte vi två lampskärmar men det var tak skärmar och det skulle inte vara det... Och sen så köpte vi en lampa och den kan vi inte heller ha för att den sitter för lågt ner...och då kan man slå i huvudet.

Men det var det bye!

Av Julia Lindén - 15 oktober 2013 14:31

Hej, nu äter jag mellanmål! Mums! Men idag så var ju vi på en balettföreställning och den var väldigt bra och ALLA var jätte duktiga! Sen så började vi planera lite inför Lucia tåget som vi ska ha i år! Efter det hade vi lunch! Vi fick potatis någon sås och kött...köttet var grönt och det skrämde mig lite...men sen hade vi iallafall No. På NO så jobbar vi om eld men snart ska vi börja jobba om något annat! Och nu äter jag då Mellanmål!

Av Julia Lindén - 15 oktober 2013 11:17

På väg till skolan nu då... Vi var ju på en balettförestälning och dom var väldigt duktiga!!! Killarna som dansade var ju bäst! <3 . Så nu är vi på bussen!

Bye!

Av Julia Lindén - 15 oktober 2013 09:37

Hej, nu är jag på bussen till Göteborg och då sitter jag brevid Amanda! I Göteborg ska vi gå på Stora teatern! Där ska vi kolla på någon slags balett! Ses sen!

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards