julialindeen

Alla inlägg under oktober 2013

:(

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 12:58

Nu kom jag på att jag inte kommer kunna få mina "höst bilder" som jag tog med Amanda för någon vecka sedan! Eller någon gång kommer jag ju få dom men inte innan hösten är slut... Jag tänkte ha bilderna nu ett tag när det är höst! Men hösten är ju snart slut.... Jag kanske kan ha dom tills snön kommer? Aja blev lite besviken nu.... Men men... Jag kan inte göra något åt det? Eller? Andledning till att jag inte kan få bilderna är för att Amanda har bilderna och nu är hon i Sälen.... Så ja... Aja det kommer nog komma en vinter Photo shoot ... Ville bara att ni skulle veta det... Så nu behöver ni inte fråga.... Aja bye....

Av Julia Lindén - 29 oktober 2013 12:13

Nu har jag duschat och jag känner mig fräsch nu! Hmmm kanske ska bli ännu mer "fräsch" genom att ta "Clean" parfym? Haha jag gör nog det ;) ! Men a nu har jag ätit frulle eller frukost vad man nu säger! Men jag har inte så mycket mer att säga men vi ses! Bye!!!

Av Julia Lindén - 28 oktober 2013 21:37

Idag så har jag legat i sängen hela dagen Förutom vid typ 3 så gick jag upp och åt en pan pizza! Sen så sov jag och annars har jag legat i min säng hela dagen med huvud värk och jag känner mig typ smutsig och "äcklig" ;) typ så man känner sig när man är sjuk! Men jag mår så här för att jag somna 3 igår kväll.... Men sånt är livet! ;) bye!

Av Julia Lindén - 28 oktober 2013 21:33

Av Julia Lindén - 28 oktober 2013 21:32

Ja...jag glömde blogga igår...igen.... Förlåt men ibland så orkar jag bara inte eller känner för det... Men iaf nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår....

Jag gick runt i pyamas o mjuka tofflor nästan hela dagen igår om det är någon som undrar;) . Men först så skärde jag en halloween pumpa! Asså gjorde ett ansikte! Jag blev först inte nöjd men desto mer jag tittar på den desto mer blir jag nöjdare! Så nu tycker jag att den duger;). Vid typ 14:30 så kom Amanda och i sista sekund han jag byta om från pyamas till Dans kläder... För att vi skulle snart dansa! Men vi åkte in en timme innan till dansen och åt på Mcdonalds! Sedan var vi på dans! På dansen fick vi som va med förra året uppträda inför dom nya vår gamla dans "Judas" med lady gaga! Jag kom ihåg första gången vår danslärare visa den och alla ba "Ska vi kunna den?????!!!!!" hon ba "japp" och efter någon vecka så kunde alla den! Nu tycker jag att den är väldigt lätt! Men jag kommer fortfarande ihåg HELA dansen och vår danslärare blev förvånad för att hon själv inte kom ihåg den som vi gjorde! Det var iaf kul! Men det var typ min dag igår! Och så va jag uppe till typ 3 så nu har jag huvudvärk och vill inte göra någonting! Aja bye!

Av Julia Lindén - 26 oktober 2013 19:02

Jag bloggat nästan alltid genom mobilen och det är därför som det blir jätte konstigt med mina inlägg....elller fel ord bokstäver framför ett ord tillexempel fdå =då
Snubblade=sminkade

Av Julia Lindén - 26 oktober 2013 18:58

Hej, idag så åkte jag och mamma till "Ale torg" och det är ett torg!;) Och det torget fyllde 17 år och det var godis regn och gratis tårta och lotteri! Jag kom precis dit godis regnet var när det hade slutat och alla hade tätt allt godis så det fanns inget på marken :(. Aja jag fick gratis tårta iallafall! Men då så gick jag in på Lindex och fdå köpte jag ett läppglans och hårnålar! Båda kostade 20 kr! Efter det så snubblade jag mig själv till en slags leopard...;) men det var min dag! Bye!!!

Av Julia Lindén - 26 oktober 2013 18:47

Dom sista bilderna på mig och Amanda, då har jag inte fixat håret så det va lite innnan....

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards