julialindeen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Julia Lindén - 26 oktober 2013 18:41

Igår var....... STUDIO 01!!!! WOOP WOOP!!!! Det var jätte kul och alla dansade och vi hade en DJ och så var det några som "jobbade" där och dom tog foton på dom som var där och visade dom Fotona på en projektor medans alla dansa och så!!! I början så var det ganska stelt och i mitten var det ganska stelt för mig men alla andra dansade och så, i slutet var det som roligast enligt mig ;-) Men jag gör ett inlägg snart med bilderna!

Av Julia Lindén - 24 oktober 2013 19:12

Kan tyvärr inte lägga upp bilder för då kraschar appen!!!! Så ja inga mer bilder på ett tag!

Av Julia Lindén - 24 oktober 2013 19:05

Hejsan! Idag så slutade vi 12 det var skönt...men en sak som inte va skönt va religion provet som vi hade idag! Asså själva provet tyckte jag att jag kunde rätt bra och så men att göra dom är fruktansvärt!!!! Den är stressigt och JÄTTE tyst... Det ända man hör är sin egna puls och andetag och några vända sidor och pennor som snabbt dras över papprena!!!! Själv så tycker jag att det är lättare och jobba om man hör lite viskningar eller något ljud iallafall! Men det var det bye!

Av Julia Lindén - 24 oktober 2013 18:59

Igår så pluggade jag inför ett prov och därför så bloggade inte jag och så hade jag utvecklingssamtal.... Bye

Av Julia Lindén - 23 oktober 2013 22:24

På grund av att jag har ganska mycket och göra....

Av Julia Lindén - 22 oktober 2013 23:05

Rensa ALLA dina bilder på mobilen så du har massa album! Jag har det så och på min mobil ser det ut så som det gör på bilden där nere... Nu vet inte jag vad just du för mobil så du kanske inte kan göra så men detta är ett tips för dom som kan göra så! ;) bye

Av Julia Lindén - 22 oktober 2013 22:55

Istället för att jag ger er tips så ska NI ge MIG tips på hur jag kan pifa upp en vanlig enfärgad tröja! SNÄLLA kommentera!!!! Annars måste jag antingen köpa en tröja eller ta samma tröja som jag alltid tar när jag går på fester mm... Varför jag nu vill ha tips är för att jag har ingen aning om vad jag ska ha för tröja på en fest som heter "Studio 01" aja god natt!!!

Av Julia Lindén - 22 oktober 2013 21:39

Trök...

Vill ni veta mer om mig?


Tjoss alla bross! Jag är en 12 årig tjej som älskar att vara med mina kompisar! Jag Älskar att dansa! Det är mitt liv! Jag skulle säga själv att jag är mer den där hipp-hopp tjejen än den där söta blommiga tjejen även om det inte alltid märks! Puss!

Va inte blyg! fråga mig!

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Letar du efter något inlägg? sök här!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards